Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Toms
Samochodówka
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:22, 15 Lis 2010 Temat postu: kolos |
|
|
Kiedy mam kolosa? teraz w środę 17.11 ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
blazej
Samochodówka
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:06, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
uj wie
|
|
Powrót do góry |
|
|
R1-E
Samochodówka
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Błotnica Strzelecka Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:28, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
17.11.2010, godzina 8:30, sala....yyy... pewnie 102 bo tam są przedmioty rozmów zaliczeniowych
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woocash
Samochodówka
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: BTM, Oberschlesien
|
Wysłany: Wto 16:44, 16 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
a czy T42 też ma jutro kolosa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
R1-E
Samochodówka
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Błotnica Strzelecka Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:31, 16 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Woocash napisał: | a czy T42 też ma jutro kolosa? |
Toms, blazej i R1-E to T41. Na temat T42 nic nie wiem. Co złego to nie my
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcindg
Majster
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:17, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
i co na tym kolosie było ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
R1-E
Samochodówka
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Błotnica Strzelecka Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:17, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
marcindg napisał: | i co na tym kolosie było ? |
Kilka prostych pytań, wystarczy nie dać się nabrać (nie mów za dużo )
Dla wielu osób z T41 zapewne gorącym tematem dziś była przekładnia kierownicza Ponieważ pochodzi ona Fiata 126p, a taki pojazd posiadam, to podpowiadam żonie i innym biedakom co muszą przechodzić przez to drugi raz że:
- tą śrubą od góry w pokrywie regulujemy luz osiowy wałka wycinka ślimacznicy
- tą podkładką mimośrodową na dwie śruby M6 regulujemy luz międzyzębny, drążek musi być podczas regulacji w takiej pozycji jaka odpowiada jeździe na wprost
- jest też nakrętka koronowa, ale nie pamiętam do czego ona służy (tak wiem wstyd i siara )
Inne ciekawostki:
- Gdy pytają co się zużywa w zespole tłoka to możecie mówić o pierścieniach itp
- Ale jak pytają tylko o tłok to mówcie tylko o nim, a nie o pierścieniach i sworzniach, np o płaszczu tłoka i rowkach pierścieni
Ze sprzęgła:
- Bez nerwów Często ktoś wie oco chodzi ale używa złego słownictwa. Sprzęgło i tarcza sprzęgła to nie to samo (tarcza jest elementem zespołu sprzęgła). Jak jest spalona to auto jedzie słabo lub nie jedzie, choć biegi wchodzą. A jak nie wchodzą to padło łożysko oporowe albo pękła sprężyna talerzowa docisku sprzęgła (nie mówcie że to słoneczko )
Jak każą wam z pudełka składać kompletny zespół zaworu, to najlepiej wybrać zawór z cyfrą 3. Za branie innego zaworu was nie obleją, ale z tych części da się to najłatwiej poskładać na tym zaworze, bo jedno z gniazd idealnie do niego pasuje i talerzyk z prowadnicą łatwo wchodzi, a jego długość pozwala na włożenie zamka, po naciśnięciu na miseczkę. Trzeba się przyłożyć z tym naciśnięciem, ale nie graniczy to cudem, nawet żona karr da rady bez łamania paznokci, o ile wie się jak się wkłada ten zamek
O pompach
- ta co się wala po stole jest mokra z czerwonego płynu, więc zapewne jest to pompa wspomagania, po płyn od wspomy na taki kolor (chłodnicze płyny są niebieskie i pomarańczkowe, a oleje brunatne i syfiaste).
- pompa wysokiego ciśnienia w dużym dieslu z CR to ta od której idą sztywne rurki
- pompa niskiego ciśnienia (ZASILAJĄCA) w dużym dieslu z CR to ta od której idą miękkie węże
- pompa w wspomagania w d d z CR to ta przy której mamy zbiorniczek z korkiem
- pompa wody w d d z CR jest tak no, yyyy, ten, "w środku"
Inne ciekawostki:
- Wałek 12V nie jest z tej głowicy z logo VW/Audi w której jest dwanaście zaworów, bo to jest głowica z silnika V6. Taki silnik ma 2 głowice (jak ktoś nie wie czemu to niech się zastanowi chwilę jak jest zbudowany silnik V6)
- Jak was będą pytać o zużycie eksploatacyjne w tej głowicy to mówcie o tych 2 zaworach które za nisko siedzą, a nie o tym urwanym !
Totalnie odjechane:
- Przedmioty aluminiowe spawamy MIGiem z drutem aluminiowym, najlepiej w osłonie Helu (tańsza metoda) lub w technologii CMT (w ciul droga metoda).
Powodzenia życzę Żonie i innym zrozpaczonym
|
|
Powrót do góry |
|
|
zubatini
Samochodówka
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:13, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
kiedy T42 ma kolosa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|