Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Konieczko
Administrator
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:14, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Typy frontów ładunkowych:
1. Bezrampowe – podłoga znajduje się na poziomie jezdni;
2. Rampowy, w którym podłoga magazynu jest na wysokości 1,2m względem jezdni;
3. Rampowy, w którym podłoga magazynu jest.....................................
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
htomekc
Logistyka Transportu
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:15, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Pomyliły Ci sie tomki ja jutro walcze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jolek
Logistyka Transportu
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:15, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
fronty przeładunkowe:
-bezrampowy (podłoga mag. znajduje się na poziomie jezdni)
-rampowy (podłoga mag. znajduje się na wys 1,2m względem jezdni)
-rampowy (podloga mag. znajduje się na wys 1,2m względem "pochylni"- własnie nie wiem jak to sie nazywa bo mi się nie skserowało, ale na rysunku jest spadek)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jolek
Logistyka Transportu
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:20, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
htomekc napisał: | Pomyliły Ci sie tomki ja jutro walcze |
sorki, nie ogarniam:D za rzadko wchodzę na forum:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
htomekc
Logistyka Transportu
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:21, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
opierdoliłem to:
3.Rampowy: podłoga magazynu na poziomie terenu, natomiast jezdnia przy magazynie jest obniżona o 1,2 m względem poziomu podłogi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
htomekc
Logistyka Transportu
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:32, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
a może ktoś rozczytał skrajnie kolejową z notatek i sie podzieli ;>?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kr0p3k
Logistyka Transportu
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zabrze Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:39, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Skrajnia kolejowa - zarys poza który nie mogą wystawać żadne inne elementy taboru lub budowli aby umozliwić swobodny ruch pojazdów.
-skrajnia ładunkowa 3,45m
-skrajnia taboru 4m
-skrajnia budowli 4,4m
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jolek
Logistyka Transportu
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:40, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
może się jeszcze to przyda
Zapasy składają się z :
-Przedmiotów i mat. zużywanych(surowce, półfabrykaty) przez przedsięb. do realizacji swoich bieżących zadań prod
-przedmiotów powstałych w wyniku działań produkcyjnych
-wyrobów będących calem realizacji zadań produkcyjnych
Podział
-z towarów w mag. przeznaczone do jednorazowego (stopniowego zużycia (zap. Produkcyjne)
-z przedmiotów znajd. się w trakcie produkcji (pr. w toku) lub powstałew wyniku pr prod.(wyroby gotowe)
-z towarów wiążących się z działalnością handlową przedsiębiorstwa (przedm. Kupowane przez przedsięd., a następnie sprzedawane w niezmienionej postaci)
Zamówienia
-centralne
a)artykuły w postaci palet jednorodnych-homo palety,
b)artykuły w op. zbiorczych-palety pickingowe
-zamówienia bezpośrednie(art. świeże, mięso) ,wrażliwe(owoce) lub mogące uledz uszkodzeniu lub kradzieży
Centra log
Obiekt przestrzenny, funkcjonalny wraz z infrastrukturą i organizacją, w którym realizowane są usługi logistyczne, zw. z przyjm., mag, komp. I wydawaniem towarów oraz usługami towarzyszącymi, które świadcz. są przez niezależne podm. Gosp
Usługi
-przewóz ład
-przeł.
-skład i mag.
-komplet. ład
Centra log(pod wzgl przezn. gosp.)
1)centra l, które tworzą publiczną infrastrukturę w kraju
a) c.log. dla zharmonizowanej obsługi
b)c log. Jako punkty obsługi handlu międzynarod.
2)c.log. zaspok. potrzeby własne podm. gosp.
3) c.log. jako miejsce świadcz. usługi na zlec przez operatorów log.
Podział statkow:
-drobnicowe(sztuki skrzyniowe, beczki itp.) predk 36km/h do 12 pasażerów
-kontenerowe-wyposażone w prowadnice i przeznaczone do przewozu w lukach i na pokładzie kont ISO, przy ich pionowym załad lub wyład. (lo-lo)
- masowce( ładunki sypkie węgiel, rudy, fosforyty, zboże)lub tankowce(do mat płynnych, nośność do 220 000 DWT)
-? Semikontenerowce-statki półspecjalne, przewóz kontenewóe-40-80% całk. pojemności statku. Reszta do drobnicy
Ształowanie- prawidłowy załadunek i umocowanie ładunku w kontenerze, który wpływa na bezpieczny przewóz i stan ładunku w czasie jego transportu. właśc. rozł i zab. masy ład, w celu zabezp. stateczności statku
Podział lokomotyw:
a)wg miejsca pracy (pociągowe, manewrowe-do pracy na bocznicach)
b) wg. zasilania (spalinowe, elektryczne)
Ostatnio zmieniony przez Jolek dnia Pon 23:10, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kr0p3k
Logistyka Transportu
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zabrze Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:41, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
o ktorej jutro to jest? 14.00 jak w temacie sesji ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
htomekc
Logistyka Transportu
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:47, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jolek
Logistyka Transportu
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:49, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jak juz tyle mamy to może jeszcze ktoś napisze o cross dockingu i podział mórz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kr0p3k
Logistyka Transportu
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zabrze Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:55, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Cross-docking: sytuacja w której towar dostarczany do magazynu jest od razu przeładowany i wysłany dalej-do następnego odbiorcy. Dzięki temu towar nie jest składowany co pozwala na obniżenie kosztów.
-Kompletacja pełna:palety są przekładane bezp. Z samochpodu dostawcy do samochodów dystr. Bez żadnego przygotowania
-kompletacja z sortowaniem: towary przechodzące przez CD są rodzielane na mniejsze opakowania zbiorcze a następnie wysyłane do punktów sprzedaży detalicznej
-kompletacja z uprzednim sortowaniem wg. Zamówienia: zamówienia są konfekcjonowane w odpowiednie przesyłki już u producenta i przeładowywane bezpośrednio w CD.
Drogi morskie: -obszary morskie państw:a)morskie wody wew. b)morze terytorialne,
-morza otwarte (pełne) –niepodlega władzy żadnego państwa
Drogi morskie opis:
-m. terytorialne- pas m-dzy wodami wew a morzem pełnym,
-morska strefa przyległa (continous zone) –nie stanowi teryt państwa, część morza pełnego na której państwo może dokonań sprawdzenia w celu humanitarnym, bezp itp.,
-morze pełne(open sea, high sea)- nie podlega władzy żadnego państwa, -wył strefa ekonom.- położona na zew morza terytorialnego i obejmuje obszar wody określony umowami m-dzynarodowymi.
Ostatnio zmieniony przez kr0p3k dnia Pon 22:56, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jolek
Logistyka Transportu
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:11, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
dzięki:) zaraz wyśle na maila poszerzoną ściąge:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jolek
Logistyka Transportu
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:29, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
poszło
|
|
Powrót do góry |
|
|
|